Katselin vähän aikaa sitten YLE femmalta ohjelman, joka käsitteli "aktiv reklam" eli aktiivimainontaa. Ohjelma herätti kyllä ajatuksia ja meidän testikuljettajatoiminta kuuluu myös tähän samaan piiriin.

Tapaan usein ihmisiä kauppareissuilla ja eri työmailla, jotka ovat kertoneet lukeneensa Hakkapedia-blogin kirjoituksia. Tässä kuussa ovat useat eri ihmiset pysäyttäneet minut eri paikoissa vain kertoakseen seuranneensa meidän auton "menoa" sekä meidän kaikkien testikuljettajien kirjoituksia, hyvin aktiivisesti.
Muutaman kerran kun olen odotellut vaimoani autossa on sattunut, että joku on koputtanut auton ikkunaan. Veivattuani ikkunan alas he ovat kertoneet juuri ostaneensa Nokian-renkaat ja sitten juttu on käyty testitoiminnasta. Joskus tulee siis pikkasen "julkkis"-fiiliksiä. Mielenkiintoista on joka tapauksessa havaita, että tämäntyyppinen toiminta vaikuttaa hyvin paljon autoilijoiden ostopäätöksiin.
Teillä muilla on varmaan samankaltaisia kokemuksia!? Kertokaa!